Умови повернення

Головна ПокупцямУмови повернення

Умови повернення


Повернути товар можна протягом 14 днів після покупки товару.

На повернення приймається товар без слідів установки, в непошкодженій заводській упаковці. Електротовари поверненню не підлягають.

Повернення товару здійснюється за рахунок покупця.

Ваша посилка може знаходитись в відділенні Нової Пошти 5 робочих днів з моменту надходження. Якщо за цей час ви її не заберете, замовлення буде відправлено назад без повідомлень.

 

 1. Повернення і обмін товару належної якості

Ви можете відмовитися від замовленого товару в будь-який час до його одержання, а після отримання - протягом 14 днів. Повернення товару належної якості можливий у випадку, якщо збережено його товарний вигляд (цілісність пакування, пломби, ярлики), споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару (Замовлення покупця). Для повернення товару також необхідний документ, що засвідчує особу. При поверненні товару належної якості, go-parts.com.ua поверне його вартість не пізніше ніж через 7 днів з моменту отримання товару та Вашої письмової заяви, однак в межах зазначеного терміну ми маємо право провести експертизу товару з метою визначити його якість і збереження споживчих властивостей. Згідно з законом України експертиза може зайняти від 30 до 60 днів.

Ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, не рахуючи дня покупки, в разі, якщо товар не підійшов Вам за споживчими властивостями (не відповідає заявленим параметрам, не підходить для Вашого автомобіля), або комплектації. Обміну не підлягають товари належної якості, що мають індивідуально-певні властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно купуючим його покупцем. Якщо на момент Вашого звернення щодо обміну товару, аналогічний товар відсутній у продажу go-parts.com.ua, Ви можете відмовитися від товару і вимагати повернення його вартості. Увага! При відмові від товару, в разі якщо він є частиною комплекту, повернення може здійснюватися тільки повним комплектом.

2. Претензії по товару неналежної якості

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті. Незначна відмінність елементів дизайну, оформлення, кольору, матеріалу виготовлення від заявлених на сайті не є підтвердженням несправності, або дисфункції товару. Зовнішній вигляд і комплектність товару, а також комплектність всього замовлення повинні бути перевірені одержувачем в момент отримання товару.  Після отримання замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються. Якщо Вам було передано товар неналежної якості, і воно не було заздалегідь обумовлено продавцем, Ви маєте право скористатися положеннями Закону про захист прав споживачів. У зв'язку з особливостями дистанційного способу продажу, заміна товару може бути виконана тільки за допомогою повернення товару неналежної якості та оформлення нового замовлення на аналогічний товар.

Ви маєте право відмовитися від виконання договору купівлі-продажу, повернути товар неналежної якості та зажадати повернення сплаченої за товар грошової суми. Будь-які з перерахованих вимог повинні бути пред'явлені Вами в письмовій формі за допомогою заповнення заяви

3. Порядок повернення товару

Для повернення товару, а також в разі пред'явлення претензій до якості товару буде необхідно зробити наведене необхідні умови повернення товару:

  • заповнити заяву на повернення товару
  • додати копію Замовлення покупця

У разі повернення товару належної якості, передати товар в упаковці та повної комплектації, з усіма комплектуючими та повним комплектом приладдя, вказані у технічній документації (технічний паспорт або замінюючий його документ). Товар не повинен мати механічних дефектів

У разі повернення товару неналежної якості, крім документів, перелічених вище, необхідно надати:

  • довідку і висновок сервісної станції про проведення робіт по установці даного товару на автомобіль клієнта і його непридатності;
  • копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;
  • чек про оплату з автосервісу, де проводились роботи;
  • копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт по установці цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля;
  • копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
  • документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.

Згідно із законодавством, продавець відповідає за недоліки товару, на який не встановлено гарантійний строк, якщо покупець доведе, що вони виникли до передачі товару покупцеві або з причин, які існували до цього моменту. У відношенні товару, на який встановлено гарантійний строк, продавець відповідає за недоліки товару, якщо не доведе, що вони виникли після передачі товару покупцеві внаслідок порушення покупцем правил використання, зберігання або транспортування товару, дій третіх осіб або непереборної сили.

Продавець зобов'язаний прийняти товар неналежної якості у покупця і, в разі необхідності, провести перевірку якості товару. Продавець зобов'язаний провести перевірку в термін не більше 30 календарних днів. У разі, якщо товар був проведений за межами України перевірка може зайняти до 60 днів. Після проведення перевірки, може бути проведено гарантійний ремонт товару з недоліками, що виникли з вини виробника. Якщо проведення ремонту неможливо, то при пред'явленні експертного висновку у встановлені законом терміни ми здійснимо заміну товару з заводським дефектом на товар належної якості, або повернення грошових коштів протягом 10 днів з дня пред'явлення такої вимоги. Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядку, і прийняття рішення, просимо Вам направити письмове звернення до відділу продажів go-parts.com.ua. Просимо Вас детально викласти проблему з товаром. Ваша претензія буде розглянута протягом 5 робочих днів з моменту отримання. Ми постараємося знайти оптимальне для Вас рішення.

Адреси відправки узгоджених повернень для іногородніх клієнтів:

Клієнти, які повертають товар з інших регіонів України (які не з м. Харків), товар повинен відправлятися на вказаний менеджером склад компанії-перевізника:

Повернення товару здійснюється виключно перевізником Нова Пошта!

Обов'язково необхідно повідомити менеджеру GO-PARTS номер декларації відправленої посилки, номер замовлення, або номер мобільного телефону клієнта (на який оформлялося дане замовлення).

Категорично не допускається наклейка скотчу, а також будь-які уточнюючі написи на упаковці товару!

4. Умови повернення грошових коштів

4.1 Повернення невикористаних клієнтом грошових коштів відбувається тільки після:

  •  отриманого від клієнта заповненої заяви на повернення грошей
  •  надання копії документа, що посвідчує особу

4.2 Повернення грошових коштів за повернений клієнтом товар здійснюється тільки після:

  •  виконання всіх необхідних умов повернення товару (див п. 3. Порядок повернення товару)
  •  заповнення заяви на повернення грошей (див. п.4.1 а))
  •  надання копії документа, що посвідчує особу

При поверненні товару належної якості https:// go-parts.com.ua/ поверне його вартість не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару. Повернення грошових коштів здійснюється способом, яким здійснювалась оплата Товару - поштовим / банківським переказом на зазначені Покупцем в заяві на повернення грошей реквізити, або готівкою. Повернення грошей здійснюється тільки на підставі письмової заяви на повернення грошей із зазначенням ПІБ та тільки при пред'явленні документа, що посвідчує особу.

Заяви необхідно висилати на адресу: 61037 м. Харків, проспект Героїв Харкова, 191 або на електронну пошту: go-parts@ukr.net.

Клієнти з м. Харків можуть написати Заяви на повернення грошових коштів в офісі нашої компанії.

Повний і актуальний текст редакції Закону про захист прав споживачів за посиланням:  http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12